Sain kunnian tehdä pienen tytön ristiäisiin täytekakun ja keksit.Onkin kulunut aika pitkä aika siitä kun olen viimeksi leiponut tälläistä perinteistä täytekakkua joten oli tosi kivaa tehdä pitkästä aikaa :)

Tässä keksit(tajusin ottaa kuvan vasta kun olin jo pakannut ne :D)

Ja tässä kakku,mansikka ja valkosuklaarahkat täytteenä,päällä marsipaani.Pursotukset kermaa jossa

vähän Creamy peach-geeliväriä.Tuo sivu on lehtityllalla ja päälys tähtityllalla.Päätin kyllä että mun täytyy ostaa Wiltonin tähtitylla kun oon tähän

asti käyttäny niitä Brunon muovisia mitä tulee niiden kertakäyttösten pursottimien kanssa ja ne on ihan kauheita..

Sit lisäsin vielä tollaset sydämet reunoille.Tajusin et mun ei olis pitäny pursottaa reunoja kun

toi kantokupu ottaa niihin kiinni..aina teen saman virheen..avasin sit vielä sen ja korjailin tosta eestä pursotuksia

ja yritin laittaa vielä vähän paremmin et lähinnä takana olevat pursotukset kärsi eniten.

Onnea Iines Eveliinalle ihanasta nimestä!